Eşti aici

Transport și retur

Ambalare și livrare

Pomii și trandafirii expediați de noi sunt ambalați manual, cu cea mai mare atenție și depunem toate eforturile ca produsele comandate să ajungă la dumneavoastră în cea mai bună stare. Toate produse sunt etichetate pentru a fi uşor identificate. În interiorul ambalajului veți găsi, pe lângă produsele comandate, și instrucțiunile de plantare și întreținere specifice fiecărei specii (ori sortiment) conținute de comandă.

În vederea livrării, curierul vă va contacta pentru a vă consulta cu privire la ora la care doriți să vă fie livrat coletul. Livrarea comenzii se va consemna în actele de predare-primire semnate de dumneavoastră și de curierul care a efectuat livrarea.

Costul de livrare 

Costul estimativ pentru un colet cu 10 pomi este de 19 lei. Pentru fiecare 4 pomi în plus se mai adaugă câte 1 leu.

Costul estimativ pentru un colet cu 10 trandafiri este de 18 lei. Pentru fiecare 10 trandafiri în plus se mai adaugă câte 1 leu.

Coletele sunt expediate cu Fan Courier. Plata se face la primirea coletului. Nu există o comandă minimă, atâta vreme cât vă asumaţi costurile de expediţie.

Pentru comenzile mai mici de 450 lei, costul de livrare este suportat de client. 

Comenzile mai mari de 450 lei beneficiază de transport gratuit, dacă localitatea de destinaţie se află în reţeaua „fără kilometri suplimentari” a Fan Courier, eventualii „km suplimentari” vor fi suportaţi de dumneavoastră. Puteţi verifica situaţia localităţii dumneavoastră AICI (introduceti doar judeţul de destinaţie şi apoi căutaţi localitatea dorită).

Înainte de expediere, vă vom contacta telefonic pentru a vă spune când va ajunge coletul la destinaţie, precum şi pentru a vă comunica costul total al comenzii (valoare efectivă plus transport).

Comenzile se expediază luând în considerare data preferată de client. Data preferată de client trebuie să se încadreze în intervalul în care plantele sunt livrabile.

Important! 

Comenzile făcute pe perioada de vară vor fi onorate după intrarea plantelor în repaus vegetativ, adică după data de 20 octombrie.

La primirea coletului, vă rugăm să verificați integritatea ambalajului produsului. În cazul în care observați că ambalajul este deteriorat, menționați acest aspect în actele de predare-primire și returnați coletul cu produsul curierului care a efectuat livrarea. Dacă după deschiderea coletului observați neconformităţi între comanda dumneavoastră și produsele primite, vă rugăm să ne contactați imediat. Deși această situație este puțin probabilă, într-o astfel de eventualitate vom depune toate eforturile pentru a remedia problema în timpul cel mai scurt.

Garanție pomi, trandafiri, arbuşti fructiferi

Materialul săditor (pomi fructiferi, trandafiri şi arbuşti fructiferi) cumpărat de la noi are un an garanție, în condițiile în care a fost plantat și întreținut corespunzător (condiții de sol, lumină și umiditate conforme cu necesitățile speciei/soiului). Plantele trimise de noi sunt de cea mai bună calitate și ne vom îngriji ca acestea să ajungă la dumneavoastră în cea mai bună stare.

În cazul în care un pom, un arbust sau un trandafir achiziționat de la noi se dovedește a fi neviabil din motive care țin de producător, vă rugăm să ne anunțați până la data de 30 iunie, pentru materialul cumpărat în toamna şi/sau primăvara anterioare. Reclamația – trimisă în scris la contact@zdravăn.ro – trebuie să fie însoțită de fotografii relevante cu pomul sau trandafirul uscat, la locul de plantare.

Ne obligăm să înlocuim plantele care, din motive ce țin de producător, nu sunt viabile. În acest caz, cumpărătorul va primi în toamna anului următor plante identice ori din soiuri similare, în limita stocurilor existente.

Nu putem fi făcuți răspunzători pentru plantele care eșuează din cauza neglijenței cumpărătorului și a întreținerii neadecvate.